Jeep Wagoneer Forum banner
21 - 40 of 42 Posts
Przywracamy ten wątek do życia. Jestem tu nowy i odebrałem swojego Wagonnera z 2022 roku 2 tygodnie temu. Zamówiłem podnośnik Rocky Road 3", felgi XD Outbreak i opony 35X12.50x20 Ridge Grapplers. Red Rock Offroad w Wyandotte, MI wykona instalację. Wszystkie komponenty powinny być w przyszłym tygodniu do instalacji, mam nadzieję, że będzie gotowe na Jeepfest w Toledo 5 sierpnia. Jedziemy!
 
Jestem General Sales Managerem dla dealera VA i właśnie zamówiłem to dla mojego osobistego Jeepa.
Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jak to wygląda i działa.
Jeśli wszystko pójdzie dobrze, możemy być zainteresowani ulepszeniem niektórych naszych jednostek magazynowych!
Zainstalowałeś to, bracie?
 
Planujesz poważną jazdę w terenie, czy to tylko dla wyglądu? Czy 35's zmieszczą się bez przycinania? Czy naprawdę zyskasz znaczny prześwit w stosunku do najwyższego ustawienia zawieszenia pneumatycznego GW z większymi kołami AT? Co nawiasem mówiąc jest niezwykle wydajne. Proszę zamieścić kilka zdjęć po zakończeniu.
 
Czy planujesz poważną jazdę w terenie, czy tylko dla wyglądu?
Czy 35'ki zmieszczą się bez przycinania? Czy naprawdę zyskasz znaczną przestrzeń nad najwyższym ustawieniem zawieszenia pneumatycznego GW z większymi kołami AT? Co nawiasem mówiąc jest niezwykle wydajne.
Proszę zamieścić kilka zdjęć po zakończeniu.
Podnośnik i 35'ki będą dla mnie w 51% wyglądem, a w 49% użytecznością. Chociaż nie będę jeździł poważnie w terenie, prowadzę budowę dla firmy deweloperskiej wielorodzinnej i jestem stale na placach budowy. Podnośnik i agresywne opony zapewnią mi możliwość dotarcia w dowolne miejsce na budowie, gdzie muszę się dostać. Przycinanie może być wymagane, ale dowiem się tego dopiero po skonfigurowaniu wszystkiego. Zdjęcia na pewno się pojawią.
 
Powiedziano mi, że przedni podnośnik to tak naprawdę zestaw Readylift RAM, czy to prawda? Zdecydowałem się tylko na poziomowanie i zastanawiam się, czy mogę zamiast tego użyć zestawu poziomującego RAM z przodu
 
Powiedziano mi, że przedni podnośnik to tak naprawdę zestaw Readylift RAM, czy to prawda? Zdecydowałem się tylko na poziomowanie i zastanawiam się, czy zamiast tego mogę użyć zestawu poziomującego RAM z przodu
Z tego, co rozumiem, przednia część Ram Readylift działa. Tylne dystanse nie. Osobiście poszedłem drogą podnośnika specyficznego dla Wagoneera (Rocky Road) wraz z profesjonalną instalacją.
 
Podniesienie i 35s będą dla mnie w 51% wyglądem, a w 49% użytecznością. Chociaż nie będę uprawiał poważnej jazdy terenowej, prowadzę budowę dla firmy deweloperskiej wielorodzinnej i jestem stale na placach budowy. Podniesienie i agresywne opony zapewnią mi możliwość dotarcia w dowolne miejsce na budowie, gdzie muszę się dostać. Przycinanie może być wymagane, ale dowiem się tego dopiero po zakończeniu konfiguracji. Zdjęcia na pewno się pojawią.
Proszę, zamieść kilka zdjęć po zakończeniu i zmierz prześwit pod tylnym dyferencjałem.
GW3 z resorami pneumatycznymi w 5 i nieco większymi Yoko AT daje mi 12" prześwitu. Jak dotąd prześwit nigdy nie był problemem, to kąt natarcia i ogromny rozmiar są ograniczeniem. System 4wd w GW3 jest absolutnie niesamowity, jak dotąd prawie nigdy nie zakręciłem kołem, z wyjątkiem uziemienia pośrodku na stromym, piaszczystym podejściu, kręcąc wszystkimi czterema.
Właśnie wróciłem do Utah, aby odkrywać nowe szlaki, takie jak ten szlak ATV do Powell Point. Powodzenia z projektem.
 

Attachments

W przypadku gdyby ktoś był zainteresowany podnośnikami zawieszenia do Wagoneera, Rocky Road ma w ofercie nowe zestawy.
Zestaw podnoszący Wagoneera

Dostarczamy je lokalnym dealerom, którzy sprzedają nowe Jeepy z salonu, podniesione, z oponami 35", w 100% pełnej gwarancji.
Teraz są dostępne dla ogółu.
Nie chcemy spamować forum, więc prosimy o e-mail, jeśli masz pytania dotyczące zestawu lub instalacji.

Odkąd Jeep Liberty został wprowadzony w 2002 roku, Rocky Road był PIERWSZĄ firmą, która opracowała, zaprojektowała i zaoferowała zestawy podnoszące do każdego (innego niż Wrangler) Jeepa, który pojawił się na rynku. Współpracujemy z zespołem Mopar, aby upewnić się, że nasze zestawy spełniają standardy inżynieryjne, aby mogły być bezpiecznie i niezawodnie instalowane przez dealerów, którzy chcą wziąć udział. Większość firm offroadowych koncentruje się na Wranglerze, uwielbiamy 'inną' większość Jeepów na rynku.

View attachment 1819
Ile czasu zajmuje ta instalacja? Czy macie instrukcje online? Dzięki
 
Podniesienie i 35s będą dla mnie w 51% wyglądem, a w 49% użytecznością. Chociaż nie będę jeździł w terenie, prowadzę budowę dla firmy deweloperskiej wielorodzinnej i ciągle przebywam na placach budowy. Podniesienie i agresywne opony zapewnią mi możliwość dotarcia w dowolne miejsce na budowie. Przycinanie może być wymagane, ale dowiem się tego dopiero po zamontowaniu wszystkiego. Zdjęcia na pewno się pojawią.
[/QUOTE
Wagoneer jest podniesiony! Podnośnik Rocky Road 3”. Felgi XD 847 Outbreak w rozmiarze 20x9 z offsetem 0 i opony Ridge Grapplers 35x12,50x20. Niewielkie przycinanie. Uwielbiam to!!!
Image

Image

Image

Image
 
Wygląda naprawdę dobrze! Czy zmiana wysokości jazdy wpłynęła na obszar pokrycia kamery 360 stopni? Czy przednie/tylne czujniki parkowania i monitory martwego pola wykrywają wszystko tak jak poprzednio? Edycja: Po przemyśleniu jestem pewien, że wszystko działa tak, jak powinno. W końcu musi to działać z zawieszeniem pneumatycznym. Głupi ja :rolleyes:
 
Wygląda bardzo fajnie.
Czy opony 35" nie wymagają wycięć? Jeżdżę na 34" (285/50x22) w moim GW z zawieszeniem pneumatycznym i wygląda to dość ciasno.
Mam nadzieję, że wkrótce spotkam Wagoneera z Twoim liftem na szlaku w Utah. Do tej pory byłem jedynym wśród Wranglerów i 4Runnerów.
Mamy lift w naszym modelu wagonner L z 2023 roku, który zainstalował Karl Malone jeep i nie polecam 35s, mimo że wyglądają świetnie, trzeba trochę za dużo przycinania dla pojazdu za 80 000 dolarów. Poszedłbym na 34 cale, które z obciążeniem, gdy je zmierzysz, będą miały 33 cale i nie poszedłbym też na 12,5 cala szerokości. Ludzie z Karl Malone wiedzą już, jaki rozmiar założyć po zrobieniu naszego, jeśli chodzi o instalację zestawu podnoszącego, świetnie się z nimi współpracuje
 
Mamy podnośnik w naszym modelu Wagoneer L z 2023 roku, który został zainstalowany przez Karl Malone jeep i nie polecam 35s, chociaż wyglądają świetnie, trochę za dużo przycinania dla pojazdu za 80 000 dolarów. Poszedłbym z 34 calami, które z obciążeniem, gdy je zmierzysz, będą miały 33 cale i nie poszedłbym też z szerokością 12,5 cala. Ludzie z Karl Malone wiedzą teraz, jaki rozmiar na nim umieścić po zrobieniu naszego, jeśli chodzi o instalację zestawu podnoszącego, świetnie się z nimi współpracuje.
Ile ten dealer zażądał od ciebie (tylko za robociznę) za zainstalowanie zestawu podnoszącego? Odebrałem dziś mojego Wagoneera. A ja dostarczam zestaw podnoszący od Rocky Road Outfitters. Mój dealer chciał tylko 2000 dolarów, żeby go założyć...
 
Ile ten dealer zażądał od ciebie (tylko robocizna) za montaż zestawu podnoszącego? Odebrałem dziś mojego Wagoneera. A ponieważ dostarczam zestaw podnoszący od Rocky Road Outfitters. Mój dealer chciał jakieś 2000 dolarów tylko za jego założenie..
Nie korzystałem z usług dealera, ale ze sklepu Jeep off Road tutaj w Michigan. 1000 dolarów za montaż podnośnika.
 
21 - 40 of 42 Posts