Jeep Wagoneer Forum banner

Nowe zestawy podnoszące, dostępne

31K views 41 replies 15 participants last post by  Jw2025onyx  
#1 ·
Jeśli ktoś był zainteresowany podnośnikami zawieszenia do Wagoneera, Rocky Road ma dostępne nowe zestawy.
Zestaw podnoszenia Wagoneer

Dostarczamy je lokalnym dealerom, którzy sprzedają nowe Jeepy z salonu z podniesionym zawieszeniem, oponami 35" i 100% pełną gwarancją.
Teraz są dostępne dla ogółu społeczeństwa.
Nie chcemy spamować forum, więc prosimy o e-mail, jeśli masz pytania dotyczące zestawu lub instalacji.

Odkąd Jeep Liberty został wprowadzony w 2002 roku, Rocky Road był PIERWSZĄ firmą, która opracowała, zaprojektowała i zaoferowała zestawy podnoszące do każdego (innego niż Wrangler) Jeepa, który pojawił się na rynku. Współpracujemy z zespołem Mopar, aby upewnić się, że nasze zestawy spełniają standardy inżynieryjne, aby mogły być bezpiecznie i niezawodnie instalowane przez dealerów, którzy chcą wziąć w tym udział. Większość firm offroadowych koncentruje się na Wranglerze, uwielbiamy "inną" większość Jeepów na rynku.

Image
 
#3 ·
Wygląda bardzo fajnie.
Czy opony 35" nie wymagają wycięć? Jeżdżę na 34" (285/50x22) w moim GW z zawieszeniem pneumatycznym i wygląda to dość ciasno.
Mam nadzieję wkrótce spotkać Wagoneera z twoim zawieszeniem na szlaku w Utah. Jak dotąd byłem jedynym wśród Wranglerów i 4Runnerów.
Bardzo lekkie przycięcie na dolnym przednim panelu błotnika. Nasze instrukcje to obejmują. Będzie się to różnić w zależności od opony/koła, ale przycinasz trójkąt o długości cala lub dwóch. Nie byłoby to zauważalne dla nikogo, kto by tego specjalnie nie szukał, z głową tuż przy nadkolu.
 
#9 ·
Wysyłamy na cały świat, ale nie współpracowaliśmy bezpośrednio z żadnymi dealerami w Twojej okolicy.
Zapraszamy do kontaktu. Sprzedajemy zarówno bezpośrednio, jak i za pośrednictwem dealerów Jeep.
Jak to działa, jeśli nigdy z wami nie współpracowali? Nie chcę powodować żadnych problemów związanych z gwarancją samochodu, więc chcę sprawdzić, czy jest to coś, co dealer może zainstalować i nie unieważni żadnej gwarancji.
 
#11 ·
Pierwszy post....kupiliśmy Wagoneera Series 2 z 2023 roku bez zawieszenia pneumatycznego. Założyłem na niego opony Goodyear Wrangler 275/60R20 33 cale i szukam dystansu 1 do 1,5 cala na przód i tył. Podejrzewam, że mogę kupić przód, ponieważ wydaje się być taki sam jak w Ramie 1500, ale tył byłby miły, zamiast musieć go obrabiać. Czy ktoś faktycznie sprawdzał wymiary tyłu i znalazł odpowiedni dystans? Nie chcę opon 2-3 cale lub 35 cali. Mamy AEV Ram 2500 diesel i 2022 Chevy 2500 diesel do takich rzeczy!!lol
 
#12 ·
Pierwszy post....kupiliśmy Wagoneer Series 2 z 2023 roku bez zawieszenia pneumatycznego. Założyłem na niego opony Goodyear Wrangler 275/60R20 33 cale i szukam dystansu 1 do 1,5 cala na przód i tył. Podejrzewam, że mogę kupić przód, ponieważ wydaje się być taki sam jak w Ram 1500, ale tył byłby miły, zamiast musieć go obrabiać. Czy ktoś faktycznie sprawdził, jakie są wymiary z tyłu i znalazł odpowiedni dystans? Nie chcę opon 2-3 cale lub 35 cali. Mamy AEV Ram 2500 diesel i 2022 Chevy 2500 diesel do takich rzeczy!!lol
Czy potrzebujesz jednego na tył? Myślę, że dystans 2 cale sprawi, że będzie równo? Powinno być dobrze, jeśli nie holujesz? Myślałem o tym samym, żeby było równo, żeby móc założyć oponę 33 cale.
 
#13 ·
Chciałbym dystans do przodu i do tyłu. W ten sposób, gdy holujemy naszego Polaris Rangera, będzie on mniej więcej wypoziomowany. Nasz ranger ma mniej więcej ten sam kolor co nowy Wagoneer mojej żony. Potrzebuję tylko 1 cala dookoła, aby go zrównoważyć, ale 1,5 też by zadziałało. Ma nowy silnik I6 i przełożenie 3,55.
 
#15 ·
Chciałbym dystans do przodu i do tyłu. W ten sposób, gdy będziemy holować naszego Polaris Rangera, będzie on mniej więcej wypoziomowany. Nasz ranger ma mniej więcej ten sam kolor co nowy Wagoneer mojej żony. Potrzebuję tylko 1 cala dookoła, aby go zrównoważyć, ale 1,5 też by zadziałało. Ma nowy silnik I6 i przełożenia 3,55.
W tej chwili robimy tylko pełne zestawy 3". Być może pewnego dnia zrobimy krótszy system, ale przez najbliższe kilka lat... trzymamy się tego. Zbyt popularne, aby wprowadzać jakiekolwiek zmiany lub dodatki w tej chwili. Przepraszam.
 
#16 ·
Miejmy nadzieję, że ktoś wyprodukuje coś z nieco mniejszym podnośnikiem do pracy z oponami 33 cale. Jak dotąd jesteśmy bardzo zadowoleni z Wagoneera, ale chcemy go tylko trochę ulepszyć. Mieści opony 33 cale, ale wypełnia nadkole trochę za bardzo, jak na nasze upodobania, więc dystans 1-1,5 cala byłby idealny.
 
#17 ·
Zamontowaliśmy dziś nasze koła i powinienem był po prostu założyć opony 35-calowe i kupić podnośnik 3-calowy. Założyliśmy błyszczące czarne felgi ION ze srebrnymi akcentami, aby pasowały do wykończenia, co umożliwi oponę 35-calową z 3 calami podnoszenia bez problemów, więc chyba zamówię podnośnik, żeby móc go przygotować.
 
#19 ·
Jestem Generalnym Dyrektorem Sprzedaży w salonie VA i właśnie zamówiłem to dla mojego osobistego Jeepa.
Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jak to wygląda i działa.
Jeśli wszystko pójdzie dobrze, możemy być zainteresowani modernizacją niektórych naszych jednostek magazynowych!
Proszę daj mi znać, jak poszło i jak wygląda jazda po instalacji! Dzięki!
 
#20 ·
W przypadku gdyby ktoś był zainteresowany podnośnikami zawieszenia do Wagoneera, Rocky Road ma w ofercie nowe zestawy.
Zestaw podnoszący Wagoneer

Dostarczamy je lokalnym dealerom, którzy sprzedają nowe Jeepy z salonu z podniesionym zawieszeniem, oponami 35" i 100% pełnej gwarancji.
Teraz są dostępne dla ogółu społeczeństwa.
Nie chcemy spamować na forum, więc prosimy o e-mail, jeśli masz pytania dotyczące zestawu lub instalacji.

Odkąd Jeep Liberty został wprowadzony w 2002 roku, Rocky Road był PIERWSZĄ firmą, która opracowała, zaprojektowała i zaoferowała zestawy podnoszące do każdego (innego niż Wrangler) Jeepa, który pojawił się na rynku. Współpracujemy z zespołem Mopar, aby upewnić się, że nasze zestawy spełniają standardy inżynieryjne, dzięki czemu mogą być bezpiecznie i niezawodnie instalowane przez dealerów, którzy chcą wziąć w tym udział. Większość firm offroadowych koncentruje się na Wranglerze, my kochamy "inną" większość Jeepów na rynku.

View attachment 1819
Znakomicie! Cieszę się, że w końcu ktoś zaprojektował zestaw do nowego Wagoneera! To uspokajające, że Twój zespół współpracował bezpośrednio z Mopar, aby upewnić się, że części spełniają i przekraczają ich standardy! Czy po instalacji zestawów wystąpiły jakieś "hiccups"?
 
#21 ·
Przywracamy ten wątek do życia. Jestem tu nowy i odebrałem swojego Wagonnera z 2022 roku 2 tygodnie temu. Zamówiłem podnośnik Rocky Road 3", felgi XD Outbreak i opony 35X12.50x20 Ridge Grapplers. Red Rock Offroad w Wyandotte, MI wykona instalację. Wszystkie komponenty powinny być w przyszłym tygodniu do instalacji, mam nadzieję, że będzie gotowe na Jeepfest w Toledo 5 sierpnia. Jedziemy!
 
#23 ·
Planujesz poważną jazdę w terenie, czy to tylko dla wyglądu? Czy 35's zmieszczą się bez przycinania? Czy naprawdę zyskasz znaczny prześwit w stosunku do najwyższego ustawienia zawieszenia pneumatycznego GW z większymi kołami AT? Co nawiasem mówiąc jest niezwykle wydajne. Proszę zamieścić kilka zdjęć po zakończeniu.
 
#24 ·
Czy planujesz poważną jazdę w terenie, czy tylko dla wyglądu?
Czy 35'ki zmieszczą się bez przycinania? Czy naprawdę zyskasz znaczną przestrzeń nad najwyższym ustawieniem zawieszenia pneumatycznego GW z większymi kołami AT? Co nawiasem mówiąc jest niezwykle wydajne.
Proszę zamieścić kilka zdjęć po zakończeniu.
Podnośnik i 35'ki będą dla mnie w 51% wyglądem, a w 49% użytecznością. Chociaż nie będę jeździł poważnie w terenie, prowadzę budowę dla firmy deweloperskiej wielorodzinnej i jestem stale na placach budowy. Podnośnik i agresywne opony zapewnią mi możliwość dotarcia w dowolne miejsce na budowie, gdzie muszę się dostać. Przycinanie może być wymagane, ale dowiem się tego dopiero po skonfigurowaniu wszystkiego. Zdjęcia na pewno się pojawią.
 
#26 ·
Powiedziano mi, że przedni podnośnik to tak naprawdę zestaw Readylift RAM, czy to prawda? Zdecydowałem się tylko na poziomowanie i zastanawiam się, czy zamiast tego mogę użyć zestawu poziomującego RAM z przodu
Z tego, co rozumiem, przednia część Ram Readylift działa. Tylne dystanse nie. Osobiście poszedłem drogą podnośnika specyficznego dla Wagoneera (Rocky Road) wraz z profesjonalną instalacją.
 
#28 ·
W przypadku gdyby ktoś był zainteresowany podnośnikami zawieszenia do Wagoneera, Rocky Road ma w ofercie nowe zestawy.
Zestaw podnoszący Wagoneera

Dostarczamy je lokalnym dealerom, którzy sprzedają nowe Jeepy z salonu, podniesione, z oponami 35", w 100% pełnej gwarancji.
Teraz są dostępne dla ogółu.
Nie chcemy spamować forum, więc prosimy o e-mail, jeśli masz pytania dotyczące zestawu lub instalacji.

Odkąd Jeep Liberty został wprowadzony w 2002 roku, Rocky Road był PIERWSZĄ firmą, która opracowała, zaprojektowała i zaoferowała zestawy podnoszące do każdego (innego niż Wrangler) Jeepa, który pojawił się na rynku. Współpracujemy z zespołem Mopar, aby upewnić się, że nasze zestawy spełniają standardy inżynieryjne, aby mogły być bezpiecznie i niezawodnie instalowane przez dealerów, którzy chcą wziąć udział. Większość firm offroadowych koncentruje się na Wranglerze, uwielbiamy 'inną' większość Jeepów na rynku.

View attachment 1819
Ile czasu zajmuje ta instalacja? Czy macie instrukcje online? Dzięki
 
#30 · (Edited)
Wygląda naprawdę dobrze! Czy zmiana wysokości jazdy wpłynęła na obszar pokrycia kamery 360 stopni? Czy przednie/tylne czujniki parkowania i monitory martwego pola wykrywają wszystko tak jak poprzednio? Edycja: Po przemyśleniu jestem pewien, że wszystko działa tak, jak powinno. W końcu musi to działać z zawieszeniem pneumatycznym. Głupi ja :rolleyes: