Jeep Wagoneer Forum banner
121 - 140 of 311 Posts
Nie miałem wezwania do serwisu dla mojego 23 gw 3 L, ale przegrzał się przy 16 900.
Włożyli nowy termostat i pompę wodną.
Minęły 2 tygodnie, odkąd go odzyskałem, jak dotąd żadnych problemów.
Otrzymałem to z jednego z forów na tej stronie,
Ale dealer nigdy mi o tym nie wspomniał.

Nie jestem pewien, czy to już faktyczne wezwanie do serwisu. Powoli się wdrażają i powiadamiają klientów.
Jak długo trwały naprawy? Czy Twój pojazd został odholowany?
 
Przegrzanie właśnie nam się przydarzyło, zostawiło moją żonę na lodzie i trzeba było ją odholować do serwisu. Termostat. Jeszcze nie ma ETA, właśnie go zamówili. Czy ktoś wie, jakie są obecne czasy realizacji zamówień? Jesteśmy w Nowym Jorku. Powiedzieli również, że jest akcja serwisowa na tylny mechanizm różnicowy, który zostanie wymieniony. Nasz to 2023 S2 carbide ze standardowym wyjściem I6 TT, mamy go od nowości i zrobiliśmy 22 tys. mil bez problemów aż do teraz. Myśleliśmy, że jesteśmy jednymi ze szczęśliwców aż do teraz.
 
Przegrzanie właśnie nam się przydarzyło, zostawiło moją żonę na lodzie i trzeba było ją odholować do serwisu. Termostat. Jeszcze nie ma ETA, właśnie go zamówili. Czy ktoś wie, jakie są aktualne czasy realizacji zamówień? Jesteśmy w Nowym Jorku. Powiedzieli też, że jest akcja serwisowa na tylny mechanizm różnicowy, który zostanie wymieniony. Nasz to 2023 S2 carbide ze standardowym wyjściem I6 TT, mamy go od nowości i przejechaliśmy 22 tys. mil bez problemów aż do teraz. Myśleliśmy, że jesteśmy jednymi ze szczęśliwców aż do teraz.
Manhattan Jeep. Dwa tygodnie co do dnia. Najgorsze jest to, że w okolicy nie ma samochodów zastępczych, ani nie oferują odbioru i dowozu. Obietnica Wagoneera to moim zdaniem fałszywa reklama.
 
Nazywam się Mandy i jestem najnowszym członkiem klubu termostatów. Nienawidzę tego klubu. Nie chcę być członkiem. Utknęłam na 4 godziny w temperaturze 112 stopni Celsjusza, czekając na holownik, kiedy mój Wagoneer SII z 2023 roku zdecydował, że wykonał swoją pracę. Gdybym zobaczyła wystarczająco dużą dziurę, prawdopodobnie wepchnęłabym go do środka i zakryła. Do tej pory jest w warsztacie od 9 dni. Myśleli, że naprawili problem, ale przejechali się nim i natychmiast obroty wzrosły do 6000, a temperatura silnika przekroczyła czerwoną linię. Otrzymałam również ostrzeżenia o niskim ciśnieniu oleju, a następnie o niskim poziomie oleju. Z powrotem do deski kreślarskiej. W międzyczasie powiedzieli, że sprawdzili akcję serwisową dotyczącą pasów bezpieczeństwa (było w porządku), a także znaleźli akcję serwisową dotyczącą tylnego mechanizmu różnicowego. Zamówili część i ją wymienili. Nie widziałam żadnych akcji serwisowych dotyczących tylnego mechanizmu różnicowego, ale cieszę się, że znaleźli to, zanim miałam więcej problemów. Warsztat zadzwonił dzisiaj i powiedział, że problem polega na tym, że termostat się zaciął, więc zamówiono wymianę. Zapytałam technika, czy widzi wiele Wagoneerów z problemami. Powiedział: „Proszę pani, nie zamierzam pani okłamywać. Mam jeszcze 4 w moim warsztacie z problemami. Ponad 20 modułów komputerowych jest tak zaawansowanych, że nie działają dobrze razem i są koszmarem w diagnozowaniu i naprawie”. Na pytanie, czy uważa, że Wagoneer jest gotowy do sprzedaży, odpowiedział: „Nie! Mają zbyt wiele problemów, a systemy komputerowe są zbyt wadliwe”. Teraz, kiedy w końcu odbiorę swój samochód z warsztatu, na co muszę uważać, aby wiedzieć, czy ten problem spowodował uszkodzenie silnika? ZDECYDOWANIE pozbywam się Wagoneera, ale modele na rok 2025 zostaną wydane za kilka miesięcy, więc ze względu na wartość chciałabym wstrzymać się z wymianą, dopóki nie będę mogła dostać najnowszego modelu tego, co ostatecznie kupię. (To NIE będzie produkt Jeep!!!!)
 
Uważam, że na tym forum nie ustalono jeszcze, czy termostaty zastępcze są takie same jak wadliwe. Jeśli termostaty zastępcze są oparte na przeprojektowaniu, nie ma się czym martwić. Jeśli nie, to tylko kwestia czasu, zanim identyczny termostat ulegnie awarii.
 
Nazywam się Mandy i jestem najnowszym członkiem klubu termostatów. Nienawidzę tego klubu. Nie chcę być członkiem. Utknąłem na 4 godziny w temperaturze 112 stopni, czekając na holownik, kiedy mój Wagoneer SII z 2023 roku zdecydował, że wykonał swoją pracę. Gdybym zobaczyła wystarczająco dużą dziurę, prawdopodobnie wepchnęłabym go do środka i zakryła. Jak dotąd jest w warsztacie od 9 dni. Myśleli, że naprawili problem, ale przejechali się nim i natychmiast obroty silnika wzrosły do 6000, a temperatura silnika znacznie przekroczyła czerwoną kreskę. Ponadto ponownie pojawiło się niskie ciśnienie oleju, a następnie ostrzeżenia o niskim poziomie oleju. Z powrotem do deski kreślarskiej. W międzyczasie powiedzieli, że sprawdzili akcję serwisową dotyczącą pasów bezpieczeństwa (było w porządku), a także znaleźli akcję serwisową dotyczącą tylnego mechanizmu różnicowego. Zamówili część i ją wymienili. Nie widziałam żadnych akcji serwisowych dotyczących tylnego mechanizmu różnicowego, ale cieszę się, że znaleźli to, zanim miałam więcej problemów. Warsztat zadzwonił dzisiaj i powiedział, że problem polega na tym, że termostat się zablokował, więc zamówiono wymianę. Zapytałam technika, czy widzi wiele Wagoneerów z problemami. Powiedział: „Proszę pani, nie zamierzam pani okłamywać. Mam jeszcze 4 w moim warsztacie z problemami. Ponad 20 modułów komputerowych jest tak zaawansowanych, że nie działają dobrze razem i są koszmarem w diagnozowaniu i naprawie”. Zapytany, czy uważa, że Wagoneer jest gotowy do sprzedaży, odpowiedział: „Nie! Mają zbyt wiele problemów, a systemy komputerowe są zbyt wadliwe”. Teraz, kiedy w końcu odzyskam swój samochód z warsztatu, na co muszę uważać, aby wiedzieć, czy ten problem spowodował uszkodzenie silnika? ZDECYDOWANIE pozbywam się Wagoneera, ale pojazdy z rocznika 2025 zostaną wypuszczone za kilka miesięcy, więc dla dobra wartości naprawdę chciałabym wstrzymać się z wymianą, dopóki nie będę mogła dostać najnowszego modelu tego, co ostatecznie kupię. (To NIE będzie produkt Jeepa!!!!)
Witamy w klubie,
teraz wszyscy poczekamy i zobaczymy, czy to się powtórzy😕
 
Dodać kolejny do tego problemu. Moja seria L 2 kilka tygodni temu jeździła na wyższych obrotach. Zobacz zdjęcie, utrzymuje się na poziomie około 3 tys. na każdym biegu/prędkości. To powodowałoby przegrzanie pojazdu. Kiedy się zatrzymałem, obroty pojazdu spadały i zapalała się kontrolka niskiego ciśnienia oleju.

Mówią mi, że to termostat. Zobaczymy.

Na dodatek nie mogę automatycznie zamknąć tylnej klapy. Nie zamyka się i pojawia się komunikat „temp” unavailable” View attachment 2593
I.........to przydarzyło mi się dziś rano.

W drodze po klienta, ale na szczęście stało się to zaraz po rozgrzaniu. Pozwoliłem mu ostygnąć i doczołgałem się do domu. Najpierw zapaliła się kontrolka ostrzegawcza informująca o zbyt wysokiej temperaturze płynu chłodzącego silnik.

Zawróciłem na autostradzie i zjechałem na pobocze, gdy temperatury ponownie wzrosły. Dostałem niskie ciśnienie oleju, ale wskaźnik na wiosłach pokazywał 22 psi, co nie było strasznie niskie. Temperatury spadły, kontynuowałem jazdę.

Jeśli temperatury wynosiły 236 lub więcej, wskazówka na wskaźniku by się poruszała, a zmiana biegów w górę w skrzyni biegów byłaby opóźniona, jeśli w ogóle nie udaremniona. To trochę irytujące, że od 236 do 249 byłoby prawie połową wskaźnika na desce rozdzielczej. Jeśli było chłodno, zmiana biegów była w porządku. Powyżej 236 i by się zawieszało i potrzebowało pomocy w dół, aby zmienić bieg na wyższy.

Mój '23 L base jest bardziej u dealera i wspomniałem, że problem z termostatem powraca. Byli dobrzy, więc myślę, że mnie posłuchają. Tak czy inaczej, czekam. Na szczęście mam dostęp do Expedition mojego brata na ten weekend i przyszły tydzień...
 
Wspomniałem o tym w odpowiedzi, ale dołączyłem dziś rano.

Model podstawowy '23 L z przebiegiem 24 tys. mil. Otrzymałem ostrzeżenie o wysokiej temperaturze, zatrzymałem się na autostradzie 8 mil od domu. Zjechałem na następnym zjeździe i zacząłem wracać do domu i ponownie się zatrzymałem, aby ostygnąć i otrzymałem niskie ciśnienie oleju ze wskazanym 22 psi.

Doczołgałem się do domu, ponieważ miałem dużo zjazdu do domu. Jeśli temperatury wzrosłyby, w ogóle, opóźniłoby to zmianę biegów. Na szczęście mam mojego Volvo S10, do którego mogę wsiąść i wziąłem go do pracy.

Udało się to powtórzyć dziś po południu i wygląda na to, że to termostat.
 
Wprowadź swój numer VIN na stronie internetowej firmy Ram, aby sprawdzić, czy nie ma wezwań do serwisu. Powinno to pokazać wezwanie do serwisu lub kampanię obsługi klienta w celu wymiany termostatu. Najlepiej zająć się tym, zanim się przegrzeje! Ram zrobił to dla nas na początku czerwca iirc jako środek zapobiegawczy.
 
Mój JGW S3 z 2023 roku był w czerwcu na naprawie U connect. Dealer rzekomo zastosował się do wezwania do wymiany termostatu, oczekując na ostateczne rozstrzygnięcie problemu U connect... skończyło się na ekranie UC, co zajęło kolejny tydzień.
 
Mój Carbide S2 przegrzał się 13 września. Wcześniej nie było żadnych problemów. Kochamy ten samochód. Został odholowany do serwisu i otrzymał samochód zastępczy do 16 września. Wymienili termostat i odebraliśmy go dzisiaj (18 września). Będziemy uważnie obserwować temperaturę w przyszłości.
 
Aktualizacja: powiedziano mi, że jest to problem ogólnokrajowy, a części są niedostępne. ETA jest teraz w czerwcu.
Nie trzeba dodawać, że poprosiłem Jeepa o odkupienie pojazdu.
Miałem wiele problemów z moim Jeepem Grand Wagoneer z 2023 roku. Przejechałem 20 tysięcy mil i byłem w warsztacie 6 razy.
Czy udało Ci się nakłonić dealera do odkupienia go?
 
Mój węglik s2 przegrzał się 13 września. Wcześniej żadnych problemów. Kochamy ten samochód. Został odholowany do dealera i otrzymał samochód zastępczy do 16. Zastąpili termostat i dostali go z powrotem dzisiaj (18 września). Będziemy uważnie obserwować temperaturę w przyszłości.
tldonegan
Ja również mam węglik 2 z 2023 roku i przy 17000 to samo przydarzyło się mnie w czerwcu. Zastąpili termostat i zajęło to kilka tygodni, zanim zapach płynu chłodzącego zniknął. Mniej więcej miesiąc po tym zapach powrócił, a zbiornik bulgotał. Wraz z tym płynu chłodzącego było mało i nie było żadnych wycieków, więc gdzieś się podziewa, najprawdopodobniej w silniku. Więc PROSZĘ, miej to na oku. Miałem go jeszcze dwa razy i dealer nie może tego rozgryźć, więc na dzisiaj inżynier terenowy z Jeepa odwiedza dealera, aby sprawdzić, czy mogą to rozgryźć. Wszystkie wskaźniki od techników z zewnątrz i inżynierów spoza Jeepa mówią, że to uszczelka pod głowicą.
Musisz się tego trzymać i nie zadowalać się odpowiedziami BS. Ogólnie uwielbiam ten pojazd, ale to przerażające, gdy pojawiają się problemy z silnikiem i nie wróży to dobrze dla trwałości. Zobaczymy, co się stanie i jeśli nie będzie satysfakcji w moim guście i komforcie, zostanie wdrożony wykup.
 
Plotka głosi, że wymieniają termostat na dokładnie te same części, więc może się to powtórzyć. Czy ktoś może to potwierdzić?
Z tego, co czytałem w biuletynie serwisowym, produkcja spowodowała zanieczyszczenie w zaworze kulowym i zidentyfikowano około 5100 wadliwych silników, więc przypuszczam, że nie wszystkie z nich mają ten problem, a część nie została przeprojektowana, a dostawca (miejmy nadzieję) znalazł problem i go naprawił.
 
121 - 140 of 311 Posts