Jeep Wagoneer Forum banner
21 - 40 of 49 Posts
Szkoda, że masz te problemy. Jednak mój nieoryginalny kontroler hamulców był w zasadzie typu plug & play i działa świetnie bez żadnego dodatkowego oprogramowania od dealera.

Uważam, że oprogramowanie od dealera pozwala pojazdowi zaakceptować kontroler hamulców OEM i integruje kontroler OEM z oprogramowaniem pojazdu - w tym dodatkowe strony na desce rozdzielczej i prawdopodobnie ekranie informacyjno-rozrywkowym. Kontrolery z rynku wtórnego nie zintegrują się z oprogramowaniem pojazdu, nawet jeśli dodatkowe oprogramowanie jest zainstalowane. Przerabiałem to w moim poprzednim pojeździe - 2018 RAM 1500.
Image

Cześć,

Ja również mam złącze pod deską rozdzielczą z małą plastikową "męską" częścią, która się odłącza. Czy użyłeś tego ponownie, czy kupiłeś adapter, aby pasował? Nie rozumiem sensu tego małego kawałka plastiku, który wygląda jakby powinien mieć fabryczne żeńskie złącza szpadkowe, ale ich nie ma. Jakieś wskazówki? Dziękuję Ci!!
 
View attachment 1569
Cześć,

Ja również mam złącze pod deską rozdzielczą z małą plastikową "męską" częścią, która się odłącza. Czy użyłeś tego ponownie, czy kupiłeś adapter, aby pasował? Nie rozumiem sensu tego małego kawałka plastiku, który wygląda na fabryczne żeńskie złącza szpadkowe, ale tak nie jest. Jakieś wskazówki? Dziękuję Ci!!
Etrailer sprzedaje adapter. Jest on dołączony do kontrolera hamulca, który kupiłem. Oto link:

 
Czy ktoś może wysłać zdjęcie, gdzie znajduje się fabryczny kontroler hamulców, żebym mógł sprawdzić to w Wagoneerach?
Tak, dzięki, ale jak mogę to zidentyfikować w pojeździe na terenie dealera? Przyglądałem się kilku i żaden nie ma napisu "pakiet holowniczy" na naklejce na szybie. Sprzedawca mówi: "O tak, ma pakiet holowniczy", zobacz ten hak i wtyczkę.
 
Tak, dzięki, ale jak mam to zidentyfikować w pojeździe na terenie dealera? Przyglądałem się kilku i żaden nie ma na naklejce na szybie informacji o pakiecie holowniczym. Sprzedawca mówi: "O tak, ma pakiet holowniczy", patrz ten hak i wtyczka.
Naklejka na szybie wskaże, czy pojazd ma pakiet holowniczy. Wszystkie Wagoneery mają hak i wtyczkę. Znajdź innego sprzedawcę, jego komentarz był czystym BS.
 
Mam Series II bez fabrycznego pakietu holowniczego. Zgodnie z instrukcją obsługi, bez pakietu holowniczego, zdolności holowania wynoszą 7500 funtów i maksymalny nacisk na hak 750 funtów (oczywiście dotyczy to odpowiednio wyposażonych przyczep, które mają hamulce i są prawidłowo zaczepione). Używam kontrolera Bluetooth Curt z zapasowym iPhonem, na którym jest tylko aplikacja Curt.

https://www.etrailer.com/Trailer-Br...hDuARIsAKZlijSnzhab3DFs5RwvoYQbGvfzsvaG1oju3FKuexVvjnda14SgIPxu1YAaAmakEALw_wcB

Nie miałem żadnych problemów z tym kontrolerem hamulców i działa świetnie. Hamulce w przyczepie działają dokładnie tak, jak powinny.
 
Mam Series II bez fabrycznego pakietu holowniczego. Zgodnie z instrukcją obsługi, bez pakietu holowniczego, zdolności holowania wynoszą 7500 funtów i maksymalną masę na haku 750 funtów (oczywiście dotyczy to odpowiednio wyposażonych przyczep, które mają hamulce i są prawidłowo zaczepione). Używam kontrolera Bluetooth Curt z zapasowym iPhonem, na którym jest tylko aplikacja Curt. https://www.etrailer.com/Trailer-Br...hDuARIsAKZlijSnzhab3DFs5RwvoYQbGvfzsvaG1oju3FKuexVvjnda14SgIPxu1YAaAmakEALw_wcB Nie miałem żadnych problemów z tym kontrolerem hamulców i działa świetnie. Hamulce w przyczepie działają dokładnie tak, jak powinny.
Czy musisz cały czas mieć aplikację na ekranie telefonu podczas holowania?
 
Czy musisz trzymać aplikację na ekranie telefonu przez cały czas holowania?
Tak, na zapasowym telefonie, który montuję w uchwycie na kubek. Oprócz ustawienia początkowego wzmocnienia, aplikacja może być używana do uruchamiania hamulców przyczepy poprzez naciśnięcie pomarańczowego przycisku w aplikacji (przycisk zajmuje większość ekranu telefonu), na przykład jeśli Twoja przyczepa kiedykolwiek zaczęła się kołysać. Zanim to kupiłem, martwiłem się możliwością utraty połączenia Bluetooth i że w jakiś sposób zakłóci to sygnał hamowania, ale tak to nie działa. Jednostka sterująca przy 7-pinowym złączu 'pamięta' ustawienie niezależnie od tego, czy istnieje aktywne połączenie Bluetooth, czy nie. Byłem sceptyczny, kiedy po raz pierwszy się o tym dowiedziałem - ale z mojego doświadczenia wynika, że ​​jest to solidne rozwiązanie.
 
Nie chcę zawłaszczać tego wątku ani nic, ale byłbym naprawdę zainteresowany wysłuchaniem od was, chłopaki, o waszych doświadczeniach z serią 2 i serią 3. Myślałem o kupnie nowej serii 2 Obsidian z 2023 roku ze wszystkimi dodatkami, ale czytałem tak wiele o tym, jak są kapryśne i ile mają problemów. Byłem ciekaw, czy to tylko to forum, czy wszyscy tego doświadczają.
 
Uwielbiam moją serię 2 i jestem bardzo zadowolony, że ją kupiłem. Mam serię 2 z grupą premium. Posiadam ją od roku i przejechałem nią około 13 000 mil. Każdy, kto wsiada do pojazdu, woła, jak luksusowy jest. Mam jasnoszare siedzenia z szarym nadwoziem. Dopasowanie i wykończenie są doskonałe i jest niesamowicie cicho. Przeglądałem wszystkie pełnowymiarowe SUV-y od GM, Forda, Audi i Land Rovera. Nikt nie mógł dorównać ogólnej wartości. Jakość wnętrza jest moim zdaniem tak dobra lub lepsza niż w modelach Lexusa, Audi lub Land Rovera za ponad 100 000 dolarów. Z mechanicznego/elektronicznego punktu widzenia byłem zadowolony, że dostałem 5.7 Hemi z eTorque z 2022 roku. Modele z 2023 roku są turbodoładowane. Myślę, że mogą być jeszcze dostępne modele z 22 roku z silnikiem wolnossącym. Widziałem skargi na temat RAM-ów 5.7 z problemami elektronicznymi. Mój jest niezawodny i nie miałem żadnych problemów. Mam tylko jeden irytujący problem, a mianowicie mój system FCW wydaje się nie działać. Będę współpracował z moim dealerem, aby to naprawić. Adaptacyjny tempomat działa świetnie, podobnie jak tylne zderzenie z hamowaniem - ale sam FCW wydaje się nie działać.

Uzyskuję około 18 MPG, więc uważam, że koszty eksploatacji do tej pory były bardzo rozsądne - zwłaszcza biorąc pod uwagę śmieszne marże na produkty GM i fakt, że ceny katalogowe Forda i GM oszalały. Podoba mi się również interwał wymiany oleju co 10 000 mil i fakt, że otrzymałem 5 wymian oleju i rotacji opon w cenie zakupu. Kiedy kupiłem Wagoneera, tuż na początku podwyżek cen paliw, Jeep naprawdę starał się je sprzedać i dostałem około 8500 dolarów zniżki od ceny katalogowej (prawdziwa cena katalogowa - bez marży). Dealer miał ich około 10 na placu i się nie ruszały. To wszystko po to, żeby powiedzieć - że nie tylko uwielbiam sam produkt, ale uważam, że wartość w segmencie pełnowymiarowym jest niezrównana. Mamy dużą rodzinę i uwielbiamy kemping - więc rozmiar jest idealny do naszych celów.
 
Nie chcę zawłaszczać tego wątku ani nic, ale byłbym naprawdę zainteresowany wysłuchaniem od was, chłopaki, o waszych doświadczeniach z serią 2 i serią 3. Myślałem o kupnie nowego modelu 2023 serii 2 obsidian ze wszystkimi dodatkami, ale czytałem tak wiele o tym, jak są wybredne i ile mają problemów. Byłem ciekaw, czy to tylko to forum, czy wszyscy tego doświadczają.
Nie chcę zawłaszczać twojego pytania, ale zgadzam się z innym komentatorem, że za cenę, Wagoneer jest najlepszy. Luksus w podstawowym pakiecie.

Jednak dla mnie seria 1 jest najlepszym rozwiązaniem. Dostałem ją z pakietami premium i convenience (teraz żałuję, że nie wziąłem również max tow, ponieważ dopiero wczoraj zdałem sobie sprawę, że mój nie może holować 10 tys., tylko 7 tys. (nie mam obecnie przyczepy, więc to nie koniec świata, ale...)). Uważam, że seria 1 z tymi dwoma pakietami jest o wiele lepsza niż seria 2 podstawowa i wciąż jest tańsza. Jeśli chcesz uzyskać dodatkowe funkcje w pakietach premium i convenience dla serii 2 lub 3, to są one dla ciebie, ale będziesz musiał zapłacić 8 tys. + więcej za kilka dodatkowych funkcji.

Tak czy inaczej, moje niezamówione dwa grosze.
 
View attachment 1569
Cześć,

Ja również mam złącze pod deską rozdzielczą z małą plastikową "męską" częścią, która się odłącza. Czy użyłeś tego ponownie, czy kupiłeś adapter, aby pasował? Nie rozumiem sensu tego małego kawałka plastiku, który wygląda na to, że powinien mieć fabryczne żeńskie złącza konektorowe, ale ich nie ma. Jakieś wskazówki? Dziękuję Ci!!
Czy kiedykolwiek "ponownie użyłeś" tego klipsa? Nie mogę dostać na czas oficjalnego adaptera Tekonsha, więc zastanawiam się, czy mogę podłączyć się do tego klipsa, który był dołączony.
 
Właściciel S3, który zakładał, że jest zintegrowany kontroler hamulców, dopóki nie przeczytałem tego wątku.

Sprawdziłem naklejkę na szybie. Tak! „Uprząż przewodów hamulcowych” w standardowym wyposażeniu jako część linii wykończenia serii III.

Brak kontrolera hamulców.

Nie było źle, ponieważ moje holowanie było ograniczone do około 1200-1400 funtów.

Ale kiedy mój samochód wróci z warsztatu (lub będzie wymagał wymiany), problem zostanie rozwiązany stanowczo!
 
Samochód zastępczy (22 został zniszczony) dostał prosty kontroler hamulców POD. Sprzedawca internetowy miał odpowiedni kabel w magazynie👍.

Instalacja była prosta. Działa dobrze.
 
Tylko po to, by rzucić trochę światła i ponownie otworzyć ten wątek, posiadam S3 wagoneer bez kontrolera hamulców i chciałem wygląd OEM. Dowiedziałem się, że musiałem kupić nową ramkę i zestaw kontrolera hamulców, a następnie aktywować go u dealera, aby działał. Apx 600plus razem.

Zadzwoniłem do lokalnego przedstawiciela części, który dołożył wszelkich starań, aby skontaktować się z mopar i jeep. Według niej udało jej się skontaktować z technikiem, który pomagał w budowie wagoneera i powiedział, że mój konkretny S3, mimo że nie miał kontrolera hamulców, nadal może automatycznie sterować hamulcami przyczepy po podłączeniu przyczepy. Przeczytałem instrukcję obsługi i rzeczywiście było tam coś o sterowaniu elektrycznymi hamulcami bębnowymi lub czymś w tym rodzaju.

Kupiliśmy przyczepę od Camping World i nie pozwalają nam zabrać przyczepy bez kontrolera hamulców. Poprosiłem ich, aby porozmawiali z moim lokalnym sprzedawcą części, aby wyjaśnić, że mój wagoneer już może sterować hamulcami przyczepy bez kontrolera hamulców. Jedynym minusem jest to, że nie mogę regulować hamulców.

Chciałbym wiedzieć, czy to prawda i czy ktoś jeszcze o tym słyszał? Również, jeśli to działa, jak mogę sprawdzić, czy hamulce przyczepy działają?
 
Samo podłączenie przyczepy do 7-pinowego gniazda nie uruchomi hamulców przyczepy.
Zamówiłem fabryczny kontroler hamulców i kosztowałby ponad 600 dolarów, zanim zostałby zainstalowany.
Oto zdjęcia zestawu, czarny pojemnik to kontroler, przełącznik z + i - pozwala tylko na regulację napięcia przykładanego do hamulców dla odpowiedniego obciążenia przyczepy.
Zdecydowałem się nie próbować tego samemu, ponieważ jest zbyt wiele pojedynczych przewodów, które należy zainstalować w złączu magistrali pod deską rozdzielczą, chociaż przewody są oznaczone.
Instrukcje nie są dołączone, ale podają stronę internetową, z której można je pobrać, co u mnie nie zadziałało, napisano, że potrzebny jest numer dealera lub coś w tym stylu.
Zdecydowałem się na Prodogy i bezpośrednią wiązkę przewodów plug n play Wagoneer za mniej niż 200 dolarów od etrailer.
 

Attachments

21 - 40 of 49 Posts