Jeep Wagoneer Forum banner
61 - 80 of 311 Posts
Jestem obecnie zepsuty na poboczu drogi i czekam na holowanie z powodu uszkodzonego termostatu 2,5 mil od dealera. Tęsknię za moim Hemi 5.7, mój 2022 ma Hemi, bez problemów! Miałem te silniki przejeżdżające 200 tys. mil bez awarii. Jestem bardzo zdenerwowany. FCA wie, że to problem i właśnie otrzymałem wezwanie do wymiany pasów bezpieczeństwa i to nie zostało rozwiązane!!!!!!!!
Czy twój też robił to z obrotami jak mój, zanim się nagrzał?
 
Być może, jeśli ktoś przynosi własny kubek do kawy, aby popijać gorący napój podczas oczekiwania na naprawę i patrzy przez ramię technika, gdy wykonuje on pracę, aby sprawdzić, czy robi to "dobrze"...
View attachment 2591 View attachment 2592

Jeśli chodzi o "Profesjonalne szkolenie w zakresie serwisowania tych silników", mogę tylko założyć, że szkolenie wspierające zapewniane w The Great White North jest porównywalne z tym, które jest zapewniane w Stanach Zjednoczonych. Do czego stwierdziłbym, że istnieje duża różnica między oglądaniem silnika na stojaku silnika w klasie a wykonywaniem drobnych procedur usuwania elementów lub mechanicznego ustawiania rozrządu na tym samym silniku, który był już rozebrany kilkanaście razy lub więcej (i najprawdopodobniej "uszkolniony"), obok którego można stanąć na otwartej przestrzeni i faktycznie pracować nad nim w pojeździe.
Ok ok nie musisz być zdenerwowanym mechanikiem lol.
Image


Staram się zrozumieć problem. Jak powiedziałem, wiele osób, u których problem został naprawiony, miało inne problemy, które pojawiły się w wyniku serwisu. Jak wycieki płynu chłodzącego i inne problemy niezwiązane z tym. Nie wiem, może wy nie macie pisemnych procedur dla tego serwisu i robicie swoje. Myślę, że niedawno dodali uszczelkę pompy płynu chłodzącego do listy elementów potrzebnych do serwisu, numer części to 68361712AB. Myślę, że pompę płynu chłodzącego należy wyjąć, aby uzyskać dostęp do obudowy termostatu, a mechanicy nie wymienili jednorazowej uszczelki i ponownie jej użyli.

Kiedy technicy zaczną wykonywać serwis na bieżąco (bez jasnych pisemnych procedur), mogą odkryć, że pojawiają się inne problemy. To nie tak, że mówię, że nie jesteście mądrzy lub nie macie doświadczenia. Chodzi tylko o to, że próbujecie rozwiązać problem, którego rozwiązanie nie zostało jeszcze dobrze zdefiniowane. Jestem pewien, że istnieje wiele sposobów na wyjęcie części. Jeśli mogę zrozumieć problem, być może będę mógł wskazać technikom zasoby, o których mogą nie wiedzieć. Co w tym złego? Czy głaszczę twoje ego, prowadząc własne badania, aby zrozumieć problem? Saaary
 
Część jest źle zaprojektowana… Witamy w nienawistnej części relacji… Dobrą wiadomością jest to, że jest na gwarancji.

Prawdziwym problemem w całej branży jest brak wystarczającej liczby techników. Następnie FCA płaci słabo, więc technik jest po prostu w porządku, a nie przeszkolona gwiazda jak w MBZ.
Celem technika jest wykonanie procedury w krótszym czasie niż dozwolony, aby mógł zarobić więcej.

To inherentne niedopasowanie celów i w 100% wyjaśnia, dlaczego sprawy nabierają szerszego spojrzenia.
 
Czy komuś udało się wymienić swój egzemplarz lub przynajmniej sprzedawca złożył zamówienie na podstawie znanego powiadomienia 26b wysyłanego do niektórych osób?
U mnie widnieje informacja, że nic nie ma pod moim numerem VIN i będę musiał czekać, aż FCA wprowadzi to do systemu i wyśle list.
 
Czy komuś udało się wymienić swój lub przynajmniej jego dealer złożył zamówienie na podstawie znanego powiadomienia 26b wysyłanego do niektórych osób?
? Mój mówi, że pod moim numerem VIN nic nie ma i będę musiał czekać, aż FCA umieści go w systemie i wyśle list.
Czytałem, że brakuje części, więc robią to tylko wtedy, gdy się zepsują?
 
Czy komuś udało się wymienić swój lub przynajmniej zlecić dealerowi zamówienie na podstawie znanego powiadomienia 26b wysyłanego do niektórych osób?
? Mój mówi, że pod moim numerem VIN nic nie ma i będę musiał czekać, aż FCA umieści go w systemie i wyśle list.
Wygląda na to, że tylko jedna osoba zgłosiła otrzymanie powiadomienia dla klienta 26b. Czy są inni? Problem wydaje się nie być powszechny. Mówię to, ponieważ gdyby termostaty ulegały awarii w większym tempie, to i to, i inne forum byłyby zalane oburzonymi właścicielami Wagonera. Jako właściciel dwóch Wagoneerów, to do bani i czekam na ostateczne rozwiązanie/rozstrzygnięcie.
 
Jestem pewien, że Stellantis wolałby wymienić termostat niż cały silnik, co stanowi ryzyko, jakie podejmują każdego dnia, gdy sprawa ta pozostaje nierozwiązana. Nie obchodzi mnie, czy silnik się zepsuje, jeśli muszę bezpiecznie dostać się ze środka autostrady na pobocze.
 
  • Like
Reactions: Saltydog
Zastanawiam się, ilu innych tutaj doświadcza awarii mechanicznej z powodu przegrzania silnika? W sobotę 2023 GW S3, który działał bez zarzutu, zepsuł się z powodu zablokowanego termostatu. Powiedziano mi, że te termostaty są na zamówienie z około 45+ dni oczekiwania, ale nadal nie ma konkretnej ETA. Mówią mi, że to pojawia się jako problem ogólnokrajowy.
W każdym razie, bardzo rozczarowujące, ale mam pożyczonego Wagoneera od dealera.

Czy ktoś jeszcze o tym słyszał lub tego doświadczył?
Czy udało Ci się to naprawić? Mój przegrzał się wczoraj. GW 3 L.
 
Wygląda na to, że tylko jedna osoba zgłosiła otrzymanie powiadomienia dla klienta 26b. Czy są inni? Problem wydaje się nie być powszechny. Mówię to, ponieważ gdyby termostaty ulegały awarii w większym tempie, to i inne forum byłyby zalane oburzonymi właścicielami Wagonerów. Jako właściciel dwóch Wagonerów, to jest do bani i czekam na ostateczne rozwiązanie/rozstrzygnięcie.
Jestem pewien, że zdarzyło się to z częstotliwością wystarczająco dużą, aby mogli wydać 26b. Pytanie brzmi, kiedy wprowadzą wezwanie do wszystkich właścicieli. Założę się, że czekają na wystarczająco dużą dostawę części.
Martwi mnie to, że teraz wiemy o problemie i zastanawiamy się, czy wydarzy się to podczas podróży, zwłaszcza na wakacjach.
 
Jestem pewien, że zdarzyło się to na tyle często, że wydali 26b. Pytanie brzmi, kiedy wprowadzą wezwanie do wszystkich właścicieli. Zakładam, że czekają na wystarczającą ilość części.
Martwi mnie to, że teraz wiemy o problemie i zastanawiamy się, czy wydarzy się to podczas podróży, zwłaszcza na wakacjach.
"......teraz wiemy o problemie i zastanawiamy się, czy wydarzy się to podczas podróży, zwłaszcza na wakacjach."

W 100% się zgadzam!
 
Inżynierowie Stellantis Propulsion System zastosowali zestaw najnowocześniejszych technologii dla Hurricane twin-turbo, aby zredukować emisję spalin i uzyskać moc dużego silnika:

  • Dwie turbosprężarki o niskiej bezwładności i dużym przepływie, z których każda zasila trzy cylindry, zapewniające szybką reakcję na wciśnięcie pedału gazu
  • Powłoka Plasma Transfer Wire Arc (PTWA) w otworach cylindrów dla ultracienkiej, niskotarciowej powierzchni ściernej
  • Wtrysk paliwa bezpośredniego wysokiego ciśnienia (5075 psi/350 bar) z pompami (pojedyncza dla SO/podwójna dla HO) uruchamianymi przez dedykowany wał napędzany łańcuchem
  • Podwójne wałki rozrządu z szerokim zakresem, w pełni niezależnym zmiennym rozrządem
  • Funkcja start-stop silnika oszczędzająca paliwo (ESS) z solidnym rozrusznikiem do szybkiego ponownego uruchamiania
  • Chłodnica powietrza doładowującego woda-powietrze montowana na silniku z dedykowanym obiegiem chłodzenia (pojedynczy wlot dla SO/podwójny wlot dla HO)
  • Podwójne, chłodzone wodą kolektory wydechowe zintegrowane w głowicy cylindrów
  • Pompa oleju o zmiennej pojemności zintegrowana z etapem oczyszczania dostosowuje wydajność pompy do zapotrzebowania silnika, zmniejszając straty tarcia i pomagając oszczędzać paliwo
  • Termostat z zaworem kulowym o dużym przepływie minimalizuje ograniczenia w układzie chłodzenia, zmniejszając straty mechaniczne
 
Miejmy nadzieję, że wszystkie inne technologie, które zastosowali, sprawdzają się lepiej niż termostat!

Inżynierowie Stellantis Propulsion System zastosowali zestaw najnowocześniejszych technologii dla Hurricane twin-turbo, aby zredukować emisję spalin i uzyskać moc dużego silnika:

  • Dwie turbosprężarki o niskiej bezwładności i wysokim przepływie, każda zasilająca trzy cylindry, zapewniające szybką reakcję na wciśnięcie pedału gazu
  • Powłoka Plasma Transfer Wire Arc (PTWA) w otworach cylindrów dla ultracienkiej, niskotarciowej powierzchni ściernej
  • Wtrysk paliwa bezpośredniego wysokiego ciśnienia (5075 psi/350 bar) z pompami (pojedyncza dla SO/podwójna dla HO) uruchamianymi przez dedykowany wał napędzany łańcuchem
  • Podwójne wałki rozrządu w głowicy z szerokim zakresem, w pełni niezależnym zmiennym czasem otwarcia zaworów
  • Funkcja start-stop (ESS) oszczędzająca paliwo z solidnym rozrusznikiem do szybkiego ponownego uruchamiania
  • Montowana na silniku chłodnica powietrza z obiegiem wody z dedykowanym obiegiem chłodzenia (pojedynczy wlot dla SO/podwójny wlot dla HO)
  • Podwójne, chłodzone wodą kolektory wydechowe zintegrowane w głowicy cylindrów
  • Płynnie regulowana pompa oleju o zmiennej pojemności ze zintegrowanym stopniem oczyszczania dostosowuje wydajność pompy do zapotrzebowania silnika, zmniejszając straty tarcia i pomagając oszczędzać paliwo
  • Termostat z zaworem kulowym o wysokim przepływie minimalizuje ograniczenia w układzie chłodzenia, zmniejszając straty mechaniczne
"Termostat z zaworem kulowym o wysokim przepływie minimalizuje ograniczenia w układzie chłodzenia, zmniejszając straty mechaniczne"

Widzimy, jak to wyszło.
 
  • Like
Reactions: Docdave
Rzecz w tym... niektórzy z nas kończą lub zbliżają się do końca gwarancji, zwłaszcza w przypadku samochodów niższej klasy...

Sposobem na naprawienie tego i zwiększenie naszych strasznych wartości odsprzedaży jest podwojenie gwarancji i ograniczenie jej do określonych części, takich jak termostat, dla pierwotnego właściciela. Gwarantuję, że jak tylko gwarancja się skończy, przestaną pracować nad wadami i błędami, a my będziemy w jeszcze gorszej sytuacji.

w tej chwili w 2022 roku wszyscy jesteśmy narażeni na 50% spadek wartości, nie ma nawet dwóch lat, a 50%, w trzecim roku patrzymy na 30-35%, tylko szczęśliwcy to ci, którzy wzięli leasing, których jest niewielu (mniej niż 30% z nas wzięło leasing). Sprzedają się na rynku samochodów używanych, ponieważ są tak tanie, a kupujący wydają się tego nie wiedzieć i polegają na Carfax, który nic nie pokazuje (Carfax kłamie i pomija, pokazuje rotację moich opon, ale nie moją nową skrzynię biegów - wtf)

Bardzo smutne i przerażające, jak bardzo wszyscy jesteśmy w czarnej d*pie.
 
Rzecz w tym… że niektórym z nas kończy się lub zbliża się koniec gwarancji, szczególnie w przypadku samochodów niższej klasy…

Sposobem na naprawienie tego i zwiększenie naszych strasznych wartości odsprzedaży jest podwojenie gwarancji i ograniczenie jej do określonych części, takich jak termostat, dla pierwotnego właściciela. Gwarantuję, że jak tylko gwarancja się skończy, przestaną pracować nad wadami i błędami, a my będziemy w jeszcze gorszej sytuacji.

W tej chwili w 2022 roku wszyscy jesteśmy narażeni na 50% obniżkę, nie ma nawet dwóch lat, a 50%, w trzecim roku patrzymy na 30-35%, szczęściarzami są tylko ci, którzy wzięli leasing, których jest niewielu (mniej niż 30% z nas wzięło leasing). Sprzedają się na rynku samochodów używanych, ponieważ są tak tanie, a kupujący wydają się tego nie wiedzieć i polegają na Carfax, który nic nie pokazuje (Carfax kłamie i pomija, pokazuje rotację moich opon, ale nie moją nową skrzynię biegów - wtf)

Bardzo smutne i przerażające, jak wszyscy jesteśmy w dupie.
Zgadzam się. To także pierwszy samochód, na który kiedykolwiek kupiłem przedłużoną gwarancję. Być może najlepsze pieniądze, jakie kiedykolwiek wydałem na dodatek do mojego zakupu.
 
Rzecz w tym... niektórzy z nas kończą lub zbliżają się do końca gwarancji, szczególnie w przypadku samochodów niższej klasy...

Sposobem na naprawienie tego i zwiększenie naszych strasznych wartości odsprzedaży jest podwojenie gwarancji i ograniczenie jej do określonych części, takich jak termostat, dla pierwotnego właściciela. Gwarantuję, że gdy tylko gwarancja się skończy, przestaną pracować nad wadami i błędami, a my będziemy w jeszcze gorszej sytuacji.

Teraz w 2022 roku wszyscy jesteśmy narażeni na 50% obniżkę, nie ma nawet dwóch lat i 50%, w trzecim roku patrzymy na 30-35%, szczęśliwcy to ci, którzy wzięli w leasing, których jest niewielu (mniej niż 30% z nas wzięło w leasing). Sprzedają się na rynku samochodów używanych, ponieważ są tak tanie, a kupujący wydają się tego nie wiedzieć i polegają na Carfax, który nic nie pokazuje (Carfax kłamie i pomija, pokazuje rotację moich opon, ale nie moją nową skrzynię biegów - wtf)

Super smutne i przerażające, jak bardzo wszyscy jesteśmy w czarnej d***.
Zgadzam się ze wszystkimi punktami, z wyjątkiem wartości odsprzedaży. Nie jesteśmy w gorszej sytuacji niż jakikolwiek niemiecki lub Land Rover kupujący samochód. Biorąc wszystko pod uwagę, nadal wolałbym mojego GW III Obsidian od wszystkiego innego, ze wszystkimi wadami. Być może jestem zbyt pobłażliwy dla Stellantis. Gdybym miał możliwość wyjścia z mojego pojazdu bez żadnych zobowiązań, co jeszcze jest dostępne?
Range Rover, zbyt sztywny. Escalade i Navigator, zbyt ostentacyjne. BMW X7, uwielbiam go, ale za mały.

(Carfax kłamie i pomija, pokazuje rotację moich opon, ale nie moją nową skrzynię biegów - wtf) - ZGADZAM SIĘ!
 
Zgadzam się ze wszystkimi punktami, z wyjątkiem wartości odsprzedaży. Nie jesteśmy bardziej w czarnej d*pie niż jakikolwiek niemiecki lub Land Rover kupujący samochód. Biorąc wszystko pod uwagę, nadal wolałbym mojego GW III Obsidian od wszystkiego innego, ze wszystkimi wadami. Być może jestem zbyt pobłażliwy dla Stellantis. Gdybym miał możliwość wyjścia z mojego pojazdu bez żadnych zobowiązań, co jeszcze jest na rynku? Range Rover, zbyt sztywny. Escalade i Navigator, zbyt ostentacyjne. BMW X7, uwielbiam go, ale za mały.

(Carfax kłamie i pomija, pokazuje rotację moich opon, ale nie moją nową skrzynię biegów - wtf) - ZGADZAM SIĘ!
Myślę, że Navigator, Black Label ma ogromną gwarancję, wszystko dotyczy obsługi klienta i w większości kilka problemów.
Podoba mi się wygląd 25 Infinity, nie mam pojęcia, czy będzie to przyzwoity samochód.

Rozumiem, że ponosimy straty zaraz po zakupie, ale rzeź jest nie do przyjęcia.
 
61 - 80 of 311 Posts