Jeep Wagoneer Forum banner
21 - 40 of 72 Posts
Als je je rigs nog niet ter reparatie hebt gebracht. De mijne heeft 5 updates (3 software en 2 hardware), waaronder een specifieke software-update voor het 4x4-probleem. Ze testen ook de stoelverwarming en de mijne is niet geslaagd voor de test, dus ze moeten een element vervangen volgens de TSB (op de hoge stand zou er een time-out optreden). Ik denk ook dat er een probleem is met de mistlampen, waarvoor ook nieuwe hardware nodig is.

Als je je rigs nog niet hebt laten nakijken. De mijne heeft 5 updates (3 software en 2 hardware), waaronder een specifieke software-update voor het 4x4-probleem. Ze testen ook de stoelverwarming en de mijne is niet geslaagd voor de test, dus ze moeten een element vervangen volgens de TSB (op de hoge stand zou het een timeout veroorzaken). Ik denk ook dat er een probleem is met de mistlampen, waarvoor ook nieuwe hardware nodig is.
Ik heb tot nu toe 2 4x4-updates gehad. Ook mistlampen besteld en stoelverwarmingselement ook besteld. Ik wou dat ze de radio konden repareren, samen met de geheugenstoel, de Bluetooth en Android Auto.

Ik heb tot nu toe 2 4x4 updates gehad. Mistlampen zijn ook besteld en een stoelverwarmingselement is ook besteld. Ik wou dat ze de radio konden repareren, samen met de geheugenstoel, de bluetooth en andriod auto.
Ja, de vreugde van een gloednieuw model... er zullen bugs zijn om doorheen te werken, maar wat nog belangrijker is, is waarom iedereen zijn problemen moet melden zodat Jeep ermee aan de slag kan. Ik had ook een UConnet Box-fout die op de radio verscheen. Zodra ik het noemde, wist de servicemanager wat ik zei. Ik denk dat een van de updates dat heeft verholpen???

Dit werd gepost op de Facebook-site van de Jeep Grand Wagoneer (2022). Er zijn verschillende gevallen waarin dit gebeurt.

Jessica Belford
Ik heb een Series lll Wagoneer.
Ik kan je uit ervaring (gisteren nog) vertellen dat er een probleem is! Gisteren gingen mijn 4wD-indicatorlampjes uit zichzelf aan, gingen mijn stabiliteitscontrolelampjes aan, stond er dat ik beide moest onderhouden en vervolgens schakelde hij zelf mijn parkeerrem in, TERWIJL IK IN BEWEGING WAS. Het was een heel eng moment. Ik ben dankbaar dat ik op een binnenweg reed, dat er niemand achter me reed en dat ik niet op de snelweg zat.
Hij is vanochtend naar de dealer gesleept, waar een andere Wagoneer wordt onderhouden voor hetzelfde probleem. En de sleepwagenchauffeur vertelde me dat hij vorige week een Wagoneer naar een andere dealer heeft gesleept omdat de parkeerrem inschakelde en niet losliet.
Mijn voorscherm is ook een paar keer gek geworden, maar komt altijd weer tot leven. Dat controleren ze ook.
Ik zal een update geven als ik meer weet!
Ik ervaar dezelfde problemen. Kon de dealer uw problemen oplossen?

Alle updates gaan tot nu toe de goede kant op. Alles waarover ik heb gerapporteerd, lijkt goed te zijn. Het lijkt er ook op dat een van de updates helpt bij het aanpakken van het agressieve rempedaal.

Ik overweeg de aanschaf van een Wagoneer Series 2 of 3 in 4wd, maar dit is zorgwekkend. Zijn er nog steeds problemen gemeld of heeft de software-update alles opgelost?

Ik heb 10.000 mijl op mijn nieuwe Wagoneer en allerlei elektrische problemen. Het meest recente probleem is dat de auto stopt en de rem rood oplicht als ik probeer achteruit te rijden. Het is een schokkerige stop. Vergeet constant mijn stoelinstellingen en veel storingen met het hoofdscherm.

Ik heb 10.000 mijl op mijn nieuwe Wagoneer en allerlei elektrische problemen. Het meest recente probleem is dat de auto stopt en de rem rood knippert als ik probeer achteruit te rijden. Het is een schokkerige stop. Vergeet constant mijn stoelinstellingen en veel glitches met het hoofdscherm.
Stuur ons team een privébericht, Jamma. We willen deze problemen graag verder onderzoeken en ondersteuning bieden.

Kate
Wagoneer Klantenservice

Yep. En de laatste paar dagen na bezoek #5 merkte het ABS een systeemfout op het scherm op. Vandaag blokkeerden de achterwielen / remmen bij mijn man tijdens het remmen. We hebben een serie III maar geen 4x4.

We hebben nog steeds te maken met de meeste hiervan na 5 bezoeken:
  • storingen van de dodehoekdetectie die het botsingsvermijdingssysteem uitschakelen,
  • schermen die vastlopen of gewoon besluiten opnieuw op te starten tijdens het rijden,
  • het vastlopen van het bestuurders- en centrale navigatiescherm en soms helemaal niet laden,
  • telefoon synchroniseert niet,
  • geheugen niet vasthouden in stoelen,
  • satellietradioscherm bevriest (verander de zender, de inhoud is nog steeds hetzelfde op het scherm),
  • en mijn persoonlijke enge favoriet... over de snelweg rijden met meer dan 65 mph en het voertuig schudt en trilt het stuur en in de passagiersstoel en soms de achterbank. We hebben talloze balanceringen gedaan, een velg vervangen en persoonlijk ~$1k betaald voor nieuwe banden. Wordt alleen maar erger.
Ik heb video's en foto's van de sensor- en schermfouten, en de reactie was... dat kunnen we niet dupliceren, dus we kunnen het niet repareren. We hebben de Texas Lemon Law ingediend.

Ja. En de afgelopen dagen na bezoek #5 merkte de ABS een systeemfout op het scherm op. Vandaag blokkeerden de achterwielen / remmen bij mijn man tijdens het remmen. We hebben een serie III maar geen 4x4.

We hebben nog steeds te maken met de meeste van deze problemen na 5 bezoeken:
  • storingen van de dodehoekdetectie die het botsingsvermijdingssysteem uitschakelen,
  • schermen die vastlopen of gewoon besluiten opnieuw op te starten tijdens het rijden,
  • het bevriezen van het navigatiescherm van de bestuurder en het midden, en soms helemaal niet laden,
  • telefoon synchroniseert niet,
  • geheugen dat niet in de stoelen blijft,
  • het bevriezen van het satellietradioscherm (verander de zender, de inhoud is nog steeds hetzelfde op het scherm),
  • en mijn persoonlijke enge favoriet... over de snelweg rijden met meer dan 65 mph en het voertuig schudt en trilt het stuur en in de passagiersstoel en soms de achterbank. We hebben talloze balanceringen gedaan, een velg vervangen en persoonlijk ~ $ 1k betaald voor nieuwe banden. Wordt alleen maar erger.
Ik heb video's en foto's van de sensor- en schermfouten, en de reactie was... dat kunnen we niet dupliceren, dus we kunnen het niet repareren. We hebben de Texas Lemon Law ingediend.
Ons team wil deze lijst met zorgen graag verder met u bespreken. Stuur ons een privébericht met meer details of bel Wagoneer Client Services op 833-NoRival.

Kate
Wagoneer Client Services

Ons team wil deze lijst met zorgen graag verder met u bespreken. Stuur ons een privébericht met meer details of bel Wagoneer Client Services op 833-NoRival.

Kate
Wagoneer Client Services
Kate, uw team heeft al mijn informatie. Ik begin het proces niet opnieuw. Op dit moment staat mijn voertuig bij de dealer, wordt het onveilig geacht om mee te rijden en wacht het op een onderdeel waarvan de dealer me vertelde dat het niet op voorraad is en geen ETA heeft. Uw "goedgekeurde huurprijs" vergoedt me niet eens de kosten van het meest basale, kleinste voertuig dat Enterprise aanbiedt, en jullie hebben me nog geen bijna $7.000 terugbetaald, zoals jullie zeiden dat jullie zouden doen voor de vorige, die maanden geleden was. Dus ik heb geen voertuig en geen huur. En geen idee wanneer ik dit voertuig terugkrijg na bezoek #6. Maar maak je geen zorgen, ik zal mijn betalingen blijven doen en mijn deel van de afspraak nakomen.

Kate, uw team heeft al mijn informatie. Ik begin het proces niet opnieuw. Op dit moment staat mijn voertuig bij de dealer, onveilig om mee te rijden, wachtend op een onderdeel waarvan de dealer me vertelde dat het niet op voorraad is en geen ETA heeft. Uw "goedgekeurde huurprijs" vergoedt me niet eens voor het meest basale kleinste voertuig dat Enterprise aanbiedt, en jullie hebben me nog geen bijna $7.000 vergoed, zoals jullie zeiden dat jullie zouden doen voor de vorige, die maanden geleden was. Dus ik heb geen voertuig en geen huur. En geen idee wanneer ik dit voertuig terugkrijg na bezoek #6. Maar maak je geen zorgen, ik zal mijn betalingen blijven doen en mijn deel van de afspraak nakomen.
Begrepen, bedankt dat u me dit liet weten. Als u een zaak bent begonnen, kunnen we de notities zeker bekijken en indien nodig bijwerken. Laat het ons weten.

Kate
Wagoneer Klantenservice

In het kader van TSB 08-090-22 worden de comfortbedieningspanelen voor en achter geüpdatet, waardoor de defecte touchscreens worden gerepareerd.

Kocht in augustus 2022 een Wagoneer uit serie 2. Er staat 4300 mijl op de teller. Tijdens het rijden ging de noodrem willekeurig aan terwijl ik met mijn peuter en baby reed. Het controlelampje van de veiligheidsgordel brandt af en toe. Gisteren ging mijn kofferbak niet open toen ik thuiskwam. Ik belde de dealer en ze gaven aan dat deze mogelijk uitgeschakeld was, dus 's nachts probeerde ik de kofferbak te repareren en de auto startte niet. Nu sleep ik de auto naar de dealer.

Kocht Series 2 wagoneer in augustus 2022. Er staat 4300 mijl op. Tijdens het rijden ging de noodrem willekeurig aan terwijl ik met mijn peuter en baby reed. Het controlelampje van de veiligheidszak brandt met tussenpozen. Gisteren, nadat ik thuiskwam, ging mijn kofferbak niet open. Ik belde de dealer en ze gaven aan dat deze mogelijk uitgeschakeld was, dus 's nachts probeerde ik de kofferbak te repareren en de auto startte niet. Nu sleep ik de auto naar de dealer.
Hoi!

Laat het ons weten als je extra ondersteuning nodig hebt in de dealer.

Kate
Wagoneer Klantenservice

Hallo! We hebben dezelfde problemen gehad. We hebben de auto 3 maanden. Na 4 weken sloeg de auto af bij een stopbord, het stuur blokkeerde, de rem blokkeerde en de lampjes op het dashboard sloegen op hol. Toen het rijden zei het dashboard: handen niet aan het stuur, of sleutelhanger niet gedetecteerd en begon te piepen. De stoelverwarming blijft niet aan. Hij staat nu al meer dan een week in de garage. Ze zeiden dat beide autoaccu's niet opgeladen blijven, ze bestelden twee nieuwe stoelverwarmingselementen die allebei kapot zijn. Ze zeiden dat we ook een heleboel software-updates hadden. Ik raak in paniek en ben klaar om te verkopen, maar wil niet ondersteboven in het volgende voertuig zitten.

Hoi! We hebben dezelfde problemen ervaren. We hebben de auto 3 maanden. Na 4 weken sloeg de auto af bij een stopbord, het stuur blokkeerde, de rem blokkeerde en de lampjes op het dashboard werden gek. Toen stond er tijdens het rijden op het dashboard: handen niet op het stuur of sleutelhanger niet gedetecteerd en begon het te piepen. De verwarmde stoelen blijven niet aan. Hij staat nu al meer dan een week in de garage. Ze zeiden dat beide autoaccu's niet opgeladen blijven, ze bestelden twee nieuwe verwarmde stoelonderdelen, beide zijn kapot. Zeiden dat we ook een heleboel software-updates hadden. Ik raak in paniek en ben klaar om te verkopen, maar wil niet ondersteboven in het volgende voertuig zitten
Hallo. Stuur gerust een privébericht naar ons team als u problemen ondervindt, we helpen u graag.

Kate
Wagoneer Klantenservice

Grand Wagoneer-eigenaar nu met 15.000 mijl.
Problemen zijn onder meer:
Luidspreker "statisch" (opgewaardeerd geluidssysteem)
Apple Car Play werkt 50% van de tijd niet
Bluetooth werkt 50% van de tijd niet
Scherm wordt zwart
Rammelen in het interieur
Condens in de achterlichten
Plus andere dingen gedurende het bezit.
We hadden hiervoor een Navigator zonder problemen en mijn vrouw wilde er weer een. Ik praatte haar de GW aan, grote fout. Ik heb de afgelopen 10-15 jaar minstens 7 Dodge/Jeep-producten gehad en heel weinig problemen. Dit is een nachtmerrie geweest. Zoveel redenen dat we spijt hebben van onze beslissing. Dit heeft ons weggejaagd van het merk en onze Rubicon- en Ram-leases komen eraan, we zullen niet weer voor een Dodge of Jeep gaan. Jammer genoeg vinden we onze dealer wel leuk. Wat een teleurstelling voor een truck van $100.000.

21 - 40 of 72 Posts